℗ & © by Songwriter Norbert Müller 2021. Text, Musik, Gesang, Akustikgitarre,
Stage-Piano, Keyboards, Drums Toontrack EZ-Drummer 2

Mit der Zeit kommen einem viele Erinnerungen an vergangene Tage, an Vorgänge und Erlebnisse die nicht so schön waren, die einem vielleicht sogar lange verfolgt haben, aber es gibt auch viele Erinnerungen die sehr schön waren und einem ein Lächeln in’s Gesicht zaubern.
Da reicht oft ein Duft, oder ein Bild, ein Song … – und es löst eine Kette von Erinnerungen aus! Dann ist man oft überrascht, was da einem alles wieder einfällt! Oft mit sehr gemischten Gefühlen von Wut, Angst, Schmerz, Trauer, Faszination, Freude, Glück…
Aber so ist nun mal das Leben, es beinhaltet eben alles! Wichtig ist es mit dem was man hat, wie es gelaufen ist und wie man es gemeistert hat zu akzeptieren, um den inneren Frieden finden zu können.
Dann die Erkenntnis, dass es ganz wichtig ist, die Zeit zu nutzen, die man noch hat um weitere schöne und positive Erinnerungen zu schaffen!

Aus diesen Gedanken heraus entstand dieser Swing mit jazzigen Akkorden und Big-Band-Sound, einer meiner liebsten Lieder.     

I Erinner Mi

Es gibt Dinge, de hob i scho längst vagessn
Es gibt Dinge, de san längst vorbei
Do sigst a Buid’l, riachst a gua’ts Essn
Und auf oamoi, foit’s da wieda ei

Ganz unverhofft, kummt des daher
Schüttelst an Kopf, und wunderst di no mehr
Ja wia va-ruckt is des damois woar
Lachst verschmitzt, so wunderboar

Refrain:
Und irgendwie hob i imma, mei Lebm g’meistert
Manchmoi foisch, aber oft guat
meine Erinnerung mi jetzt begeistert
Und des jetzt so guat duat

Und irgendwie is ma imma, wos ei g’foiln in meim Lebm
Nia aufgeb’m war die Devise
‘S geht imma weita, auch aus jeder Kriese

Manches konnst einfach ned vagessn,
Manche Sorgen, die dei Leb‘m erschwer‘n
je mehr du dro denkst, verfolgt’s di unermessn
ziagt di voll runter, duat immer wieder kehr‘n

Aber manchmoi, du merkst daß goa ned
denkst an wos anders, und de Zeit vageht
A Lächeln durzuckt dei G’sicht
Du denkst grod an a nette G’schicht

Refrain

Do foilt’s da ei, s‘kummt wia’ra Bliz aus’m Himme
Berauscht wia’ra Droge, bist Gücklich wia‘s scheint
Immer mehr, Dinge kummt da in die Sinne
Und du wuillst des teiln mit deine Freind

Drum lass de Sorg‘n, lass uns Leb‘m!
Liebe und Natur kann so viel geb‘m
dann kommt die Zufriedenheit
die ganz bis zum Ende reicht